خبرگزاری کار ایران

مصدومیت دونفر بر اثر انفجار گاز شهری

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت دو نفر به علت انفجار ناشی از نشت گاز شهری خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح حادثه رخ داده گفت: ساعت 20:05 شب گذشته انفجاری در منزلی مسکونی در محله صفائیه دولت آباد گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر ایستگاه 14 آتش نشانی به محل اعزام شد، گفت: با حضور در محل همکاران ما متوجه شدند که حادثه در یک منزل مسکونی 100 متری یک طبقه روی داده است.

ملکی افزود: در بخش جلویی این طبقه مالک و در بخش پشتی آن مستاجر زندگی می‌کرد که این انفجار در بخش پشتی منزل و محل استیجاری روی داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: کارشناسان اعلام کرده اند؛ این انفجار به علت نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز و بروز جرقه‌ای ناگهانی روی داده است.

وی  با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که بخش‌هایی از سقف و دیوارها تخریب شدند و اثاثیه به خارج از خانه پرتاب شده بود، گفت: بر اثر این انفجار بخشی از آوار بر سر مالک 70 ساله و همسر وی ریخته شود که باعث آسیب دیدگی آنان شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: عوامل آتش نشانی دو مصدوم را از محل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و این عملیات در ساعت 21:25 به اتمام رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز