خبرگزاری کار ایران

تقویت حوزه امداد و نجات مهمترین اقدام هلال احمر در سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۶۷۰

رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین روز از سال نو از فعالیت های پایگاه های محتلف امداد و نجات بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سید امیر محسن ضیائی صبح شنبه از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلسار واقع در ساوجبلاغ در استان البرز بازدید کرده و در جریان فعالیت های امدادگران این پایگاه و نحوه خدمات رسانی به مردم در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روحیه عملیاتی بسیار قوی میان امدادگران وجود دارد، گفت: امروز از نحوه خدمات رسانی به مردم در استان های قم، اصفهان و مرکزی بازدید خواهیم کرد تا علاوه بر بررسی شرایط پایگاه های امداد و نجات در جریان عملکرد آن ها نیز قرار گیریم.

ضیائی با اشاره به اینکه مجموعه امکانات عملیاتی جمعیت هلال احمر در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: یک هزار و ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار با فعالیت بیش از پنج هزار و ۹۰۰ امدادگر به مردم خدمات لازم را ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرران نوروزی یک هزار پایگاه با حضور ۲۰ هزار جوان داوطلب به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه می دهند.

ضیائی با اشاره به اینکه مهمترین اقدام جمعیت هلال احمر در سال جاری تقویت حوزه امداد و نجات است، تصریح کرد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان البرز ۱۲ پایگاه و در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲۰ پایگاه سیار و ثابت به مردم خدمت رسانی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز