خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

نخستین روز سال نو بارانی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۹۸

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی با اشاره به احتمال بارش باران در روزهای ابتدایی سال نو در پایتخت گفت: در روزهای آتی بسیاری از نقاط کشور بارانی خواهد بود.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: با عبور امواج مختلف از روی کشورمان برای امروز و فردا در شمال غرب، غرب دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی از نقاط شرق و جنوب وزش باد، رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: از بعد از ظهر فردا در نوار شمالی بر مقدار بارش‌ها اضافه می‌شود و دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها در قسمت‌های جنوبی و شرقی کشور شدت می‌یابد و برای مناطق مرتفع نیز بارش تگرگ پیش بینی شده است. 

این کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی اظهار کرد: انتظار می‌رود که آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط با افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه باشد.

به گفته وی بیشینه دمای تهران نیز امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوا فردا صبح به ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. 

رفیعی همچنین در مورد پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای ابتدایی سال جدید گفت: بر اساس آنچه که در حال حاضر در مدل‌های نقشه‌های ما مشخص است، در روزهای جمعه و شنبه تهران بارش‌هایی را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز