خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم:

به خبرنگاران نمره ۱۹/۵ تا ۲۰ می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۴۰

فرمانده سابق ناجا گفت: صحنه ای نبود که خبرنگاران در آن حضور نداشته باشند و نیروی انتظامی را مورد عنایت خود قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدی‌مقدم فرمانده سابق ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خودم را مدیون خبرنگاران می‌دانم، گفت: خبرنگاران هم صدای مردم  بودند و هم پیام رسان نیروی انتظامی به مردم بودند. صحنه ای نبود که خبرنگاران در آن حضور نداشته باشند و نیروی انتظامی را مورد عنایت خود قرار ندهند.

وی گفت: از خبرنگاران که بازوی مهم ناجا بودند و ناجا را در پیشبرد اهدافش کمک می‌کردند، تشکر می‌کنم.

احمدی‌مقدم با اعلام اینکه به خبرنگاران نمره ۱۹/۵ تا ۲۰ می‌دهم، افزود: زندگی رسانه ای بعد شخصی زندگی ما را از بین می برد. بنده یادم دارم که در ایام اربعین حسینی (ع) حین ماموریت به زیارت عتبات رفته بودم اما واقعا در راه ، آزادی عمل نداشتیم در هر حرمی که می رسیدیم به دلیل چهره ای که رسانه ها از من ساخته بودند با گلایه و شکایت و یا تقدیر و تشکر مردم روبرو بودم.

وی گفت: از همه مردم سپاسگزارم و خود را خادم کوچکی برای مردم دانسته و می‌دانم تا خونی در بدن و نفسی در جان دارم برای مردم کشورم و اسلام تلاش می کنم. انشا الله بتوانم گامی برداشته و تلاشی کرده باشم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز