خبرگزاری کار ایران

45 کیلو مواد مخدر در محل تحویل محموله توقیف شد

کد خبر : ۲۵۹۹۱۱

پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی طی عملیاتی ضمن انهدام باند تهیه و توزیع مواد افیونی بیش از 45 کیلو مواد افیونی کشف کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس،‌ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به شهر مشهد تیمی از ماموران مجرب عملیات ویژه مواد مخدر استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ مولوی نسب افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک سری تحقیقات پلیسی محل تحویل محموله را شناسایی و بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

با کنترل محل و خودرو حامل مواد که یک دستگاه سواری پژو پارس بود شناسایی و در یک اقدام ضربتی راننده و سرنشین آن به همراه فرد تحویل گیرنده مواد دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو مقدار 36کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

در ادامه این عملیات ضمن هماهنگی با مقام قضائی منزل تحویل گیرنده مواد، بازرسی که در این رابطه مقدار 9کیلو و 200گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف شد.

سرهنگ مولوی نسب با اشاره به توقیف خودرو پژو و یک دستگاه پراید که برای جابجایی و توزیع مواد استفاده می شد تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز