خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها/ سرنوشت محله را جدی بگیرید

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۰ محله برگزار می‌شود، گفت: هر محله‌ای برای خودش صندوق‌های خاص و ساز و کار مستقلی دارد.

احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی میان شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و استانداری تهران برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: همچنین تمهیدات لازم توسط هیات نظارت بر انتخابات نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شورایاری‌ها در حدود ۳۵۰ محله برگزار می‌شود، گفت: هر محله‌ای برای خودش صندوق‌های خاص و ساز و کار مستقلی دارد.

حکیمی‌پور تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات سالم، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها افرادی را انتخاب کرده‌اند و به آن‌ها حکم داده‌اند که به عنوان بازرس در پای صندوق‌ها و در محلات حضور داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه کاندید‌ها حق دارند؛ افرادی را به انتخاب خودشان در پای صندوق رای بگذارند، اظهار امیدواری کرد که این دوره از انتخابات شورایاری‌ها با کمترین مشکل و حاشیه برگزار شود.

وی هدف از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را تقویت نظارت اجتماعی در شهر، افزایش روحیه مشارکت جویی و کمک‌های داوطلبانه برای پیگیری امور شهر عنوان کرد و گفت: از کسانی که به سرنوشت محله و شهر خود علاقه‌مند هستند، درخواست می‌کنم که سرنوشت محله را جدی بگیرند و پای صندوق‌های رای بیایند و مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

کد خبر : ۲۵۹۹۰۶