خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ساخت و ساز در باغ دامپزشکی خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۵۳

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان بازرسی کل کشور در مکاتبات خود با شهرداری بر این موضوع که نباید در محل باغ دامپزشکی ساختمان مسکونی ساخته شود، تاکید کرده است.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تخریب باغ دامپزشکی و ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای کارکنان شهرداری در این محل گفت: این زمین در  پهنه‌ای نیست که بتوان در آن واحد مسکونی ساخت، چنانکه در گذشته چندین بار با شهرداری مکاتبه داشته‌ایم و مردم محل نیز جمع شده و در این باره صحبت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه ساختمان‌های واقع در محل اکثرا ریز دانه و فاقد عرصه عمومی و باز هستند، از شهرداری درخواست شده که این محل تبدیل به پارک و فضای سبز برای مردم شود.

حقانی ادامه داد: تاجایی که اطلاع دارم؛ سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای از شهرداری تهران در این باره سوال و بیان کرده است که مسکونی شدن این محل خلاف پهنه تعریف شده برای این منطقه است.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این منطقه باید به فضای سبز و مجموعه خدماتی تبدیل شود، افزود: ازابتدا نیز قرار بود؛ این منطقه تبدیل به فضای سبز شود، اما متاسفانه شهرداری بخشی از این زمین را برای ساخت واحدهای مسکونی به تعاونی مسکن داده است.

حقانی با بیان اینکه شهرداری نباید این عرصه را تبدیل به واحد مسکونی کند، اضافه کرد: سازمان بازرسی کل کشور نیز در مکاتبات خود با شهرداری براین موضوع که نباید در این محل، ساختمان مسکونی ساخته شود، تاکید کرده است.

عضو شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد که این محل در آینده تبدیل به پارک و یک عرصه عمومی شود.

وی در خصوص واکنش شورای شهر در صورت ساخت واحد مسکونی در باغ دامپزشکی گفت: شورای شهر به عنوان یک دستگاه ناظر موظف است؛ این موضوع را پیگیری کند که به چه علت شهرداری کاری خلاف قانون انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز