خبرگزاری کار ایران

مصوبات جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۵۷

اخذ امتیاز ارتقاء برای اعضای هیئت علمی فعال در امور فرهنگی، بررسی حضور تمام وقت اساتید دانشگاه های دولتی بصورت تمام وقت در دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه آزاد بررسی شد.

به گزارش ایلنا، صدوهشتمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونین دانشگاه آزاد برگزار شد.

 گزارش کمیسیون های تخصصی هیأت رئیسه در این جلسه مطرح شد. در این باره، گزارش کمیسیون شماره ۱ هیأت رئیسه توسط دکتر غریبی و درخصوص بخشنامه «اجرای بسته آموزشی آمادگی شغلی پیشنهادی کانون فارغ التحصیلان» مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد.

گزارش کمیسیون شماره ۲ هیأت رئیسه نیز توسط طه هاشمی قرائت و تصمیمات لازم درخصوص توسعه و تقویت زبان و ادبیات فارسی اتخاذ شد.

همچنین موضوع «کاهش ساعات موظفی اعضای هیأت علمی فعال در طرح های اقتصادی دانش بنیان» مطرح و مقرر شد اعضای هیأت علمی که علاقمند به فعالیت های فرهنگی ماندگار و طرح های اقتصادی دانش بنیان هستند، مجاز به اخذ امتیاز ارتقاء خواهند بود.

در ادامه این جلسه گزارش مبسوطی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر عباسپور  (رئیس واحد) مطرح و تصمیمات لازم اخذ شد.

لازم به ذکر است نامه معاونت آموزشی درخصوص «گسترش تحصیلات تکمیلی» مطرح و مصوب شد سامانه مستقل برای دانشگاه آزاد اسلامی جهت تشکیل پرونده رشته های دایر بدون مصوبه ایجاد شود.

نامه معاونت سنجش و پذیرش درخصوص «شیوه همکاری اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه های دولتی به صورت تمام وقت با دانشگاه آزاد اسلامی» نیز مطرح و مقرر شد موضوع در کارگروهی متشکل از معاون حقوقی وزارت علوم، مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و معاون سنجش و پذیرش دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم گرفته شود.

نامه معاونت سنجش و پذیرش درخصوص راه اندازی سیستم تلفن گویا مطرح و مقرر شد روابط عمومی براساس پیشنهاد و گزارش معاونت سنجش و پذیرش، مدلی برای پاسخگویی طراحی و ارائه کند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد شوراهای راهبردی معاونت ها ماهانه تشکیل شود و تقویم همه شوراها اعم از شورای دانشگاه، کمیسیون دائمی هیأت امنا و... تنظیم و در اختیار حوزه ریاست دانشگاه جهت هماهنگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز