خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

انتقاد از تاخیر در انتخاب حسابرس شورا

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۸۷

عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز شورای شهر حسابرس خود را برای سال 93 معرفی نکرده است در حالی که انبارگردانی شهرداری بدون حضور حسابرس قانونی شروع شده و این تعلل قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله حافظی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: همانطور که در اجلاس روسای کلانشهرهای شورای عالی استانها عنوان کردم از شورای اسلامی شهر تبریز تشکر می‌کنم که با رویکرد اقتصاد مقاومتی بودجه خود را با دو درصد افزایش بسته است و خدمات خوبی را به مردم ارائه می دهد.

وی با اشاره به تذکر هفته گذشته خود به هیات رئیسه شورای شهر اظهار کرد: هنوز شورای شهر حسابرس خود را برای سال 93 معرفی نکرده است در حالی که انبارگردانی شهرداری بدون حضور حسابرس قانونی شروع شده و این تعلل قابل قبول نیست.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه گزارش عملکرد بودجه سال 93 به صورت مکتوب ارائه شده است، خاطر نشان کرد: از شهرداری انتظار داریم که در شورا حضوریافته و شورا را نسبت به بودجه تبصره ها قانع کند.

وی در ادامه با تاکید بر وظیفه صدا و سیما نسبت به یادآوری خطرات سه شنبه آخر سال گفت: از صدا وسیما انتظار داریم؛ به شهروندان در خصوص حوادث سه شنبه آخر سال هشدار داده تا حوادث جبران ناپذیری را در این شب شاهد نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز