خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران:

یقین دارم رسانه‌ای کردن استیضاح وزیر کار ریشه سیاسی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۰۴۸

یک فعال کارگری در شمال کشور استیضاح وزیر کار را در آخرین روز‌های سال ۹۳ را سیاسی و تبلیغاتی دانست.

 «نصرالله دریابیگی» دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در خصوص طرح استیضاح علی ربیعی که توسط نماینده مردم کرمان اعلام و رسانه‌ای شده است به ایلنا گفت: یقین دارم استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در واپسین روزهای سال به همراه برخی مجادلات رسانه‌ای که به نظر جامعه کارگری کشور ریشه سیاسی دارد با پاسخ جامعه کارگری مواجه می‌شود. برای اثبات این قضیه فقط کافیست کمی صبر داشته باشیم تا اصل موضوع روشن شود.

او گفت: این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که برخی از نمایندگانی که دغدغه حقوق کارگران و بازنشستگان را دارند ابتدا باید برادری خود را در قبال آنان با تامین منابع مالی ثابت کنند٬ بعد درباره لیاقت وکفایت مدیران اظهار نظر کنند.

به گفته وی، موضوع فراروی وزارت کار تصویب مزد ۹۴ نیروی کار کشور است و افراد غیر مسئول نباید در این حوزه مداخله کنند.

دریابیگی در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری کشور بسیار خرسند است در طول یکسال ونیم گذشته آقای ربیعی مناسبات فعالان جامعه کار وتولید کشور را به یک ارامش نسبی به نسبت قبل رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز