خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهوری:

دولت در جهت ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۶۷

دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند از درخت تنومند جمهوری اسلامی مراقبت کند و در جهت ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم بکوشد.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که خون شهدا به پای آن ریخته شده و خون شهید به هدر نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ اسحاق جهانگیری در کنگره ملی تجلیل از شهدای غریب آزاده که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور صبح امروز(۲۶ مرداد ماه) برگزار شد، گفت: ملت ایران مدیون و میراث‌دار خون شهدای بزرگوار است.

وی ادامه داد: اعتقاد و باور ما این است که شهادت مسیر ترقی و تعالی هر ملتی است و یک ملت زمانی می‌تواند سربلند باشد که به شهادت، ایثار و ازخود گذشتگی باور داشته و عمل کرده باشد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمامی دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پس از انقلاب مرهون شهدا و ایثارگران است، گفت: آن‌ها در سخت‌ترین روز‌ها و آزمون‌ها ایستادند و سرفرازی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی با تاکید براینکه این فرهنگ باید زنده بماند و به نسل بعد منتقل شود، افزود: زمانی که یک ملت چنین مجموعه‌ای را در خودش پرورش می‌دهد شکست‌پذیر نیست و افتخار ماست که این راه را ادامه دهیم.

جهانگیری ضمن بزرگداشت یاد شهیدان تندگویان، لشگری و ابوترابی افزود: دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند از درخت تنومند جمهوری اسلامی مراقبت کند و در جهت ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم بکوشد.

جهانگیری با بیان اینکه اکنون شاهد جنایات غاصب اسرائیل هستیم که جنایات آنان در تاریخ کم‌نظیر است، افزود: وجدان جهان نیز در کنار این جنایات خاموش مانده است و تنها ایران فریاد این مظلومیت را از روز نخست بلند کرده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه از طرفی با غده چرکینی همچون اسرائیل رو به رو هستیم و از طرف دیگر غده چرکینی همچون داعش، گفت: باید چهره رحمانی اسلام توسط جمهوری اسلامی ایران در دنیا نشان داده شود و جمهوری اسلامی سعی خواهد کرد که در مجامع اسلامی این چهره رحمانی را که طرفدار انسانیت، حق و عدالت است نشان دهد و در کنار آن با بزرگ‌ترین مشکلاتی کشور همچون بیکاری و گرانی مقابله کند، و توسعه کشور را مد نظر خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز