خبرگزاری کار ایران

کاهش ۲/۹ درصدی تلفات حوادثرانندگی در بهار امسال

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۳۲

«در این مدت استان‌های فارس با ۴۰۳، تهران با ۳۳۴ و خراسان رضوی با ۳۲۹ فوتی بیشترین و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با ۴۲، اردبیل با ۴۹ و خراسان شمالی با ۵۲ فوتی کمترین آمار تلفات حوادثرانندگی را داشته‌اند.»

آمار تلفات ناشی از حوادثرانندگی در سه ماهه نخست سال جاری چهار هزار و ۳۹۲ نفر بود، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات چهار هزار و ۵۲۲ نفر بود، ۲/۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، از کل تلفات حوادثرانندگی در بهار امسال سه هزار و ۳۷۴ نفر مرد و یکهزار و ۱۸ نفر زن بودند.
در این مدت استان‌های فارس با ۴۰۳، تهران با ۳۳۴ و خراسان رضوی با ۳۲۹ فوتی بیشترین و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با ۴۲، اردبیل با ۴۹ و خراسان شمالی با ۵۲ فوتی کمترین آمار تلفات حوادثرانندگی را داشته‌اند.
در حوادثرانندگی سه ماهه اول امسال دو هزار و ۸۴۵ نفر در مسیرهای برون شهری، یکهزار و ۱۵۰ نفر در محورهای درون شهری، ۳۸۳ نفر در مسیرهای روستایی و ۱۴ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.
طی این مدت ۷۸ هزار و ۹۵۲ مصدوم حوادثرانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳/۳ درصد کاهش یافته است. از کل مصدومان حوادثرانندگی در بهار امسال ۵۶ هزار و ۱۳۸ نفر مرد و ۲۲ هزار و ۸۱۴ نفر زن بودند.
افزایش تلفات رانندگی در خرداد امسال
در خرداد ماه سال جاری یکهزار و ۵۶۴ نفر(یکهزار و ۲۱۱ مرد و ۳۵۳ زن) در حوادثرانندگی جان باختند، این رقم در مقایسه به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات تصادفات یکهزار و ۴۹۵ نفر بود، ۴/۶ درصد بیشتر شده است.
در خرداد امسال ۲۶ هزار و ۳۲۲ نفر در حوادثرانندگی مصدوم شده و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲/۸ درصد کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز