خبرگزاری کار ایران

۷۶ درصد از دانش‌آموزان برای سال آینده ثبت‌نام کرده‌اند

کد خبر : ۱۸۷۸۳۰

«بخش کوچکی از ثبت نام‌ها باقی مانده که مربوط به طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان بوده و برخی از موارد نیز به علت عدم تکمیل مدارک تحصیلی بوده است.»

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ‌بخش عمده‌ای از ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده است که بر این اساس حدود ۸۰ درصد از دانش‌آموزان که معادل ۹ میلیون نفر هستند ثبت‌نام کرده و اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت‌نام سناد‌ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان در خصوص روند ثبت‌نام دانش‌آموزان اظهار کرد: بخش کوچکی از ثبت نام‌ها باقی مانده که مربوط به طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان بوده و برخی از موارد نیز به علت عدم تکمیل مدارک تحصیلی بوده است.

وی افزود: ‌در مجموع بیش از ۷۶ درصد از ثبت‌نام‌هاکه معادل بیش از ۹ میلیون نفر از دانش‌آموزان است، قطعی شده و اسامی این افراد در سامانه ثبت‌نام «سناد» ثبت شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برخی از دانش‌آموزان نیز ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز اطلاعات آن‌ها در سامانه «سناد» ثبت نشده است که به تدریج مدیران مدارس در حال ثبت اطلاعات آن‌ها در «سناد» هستندکه اگر اطلاعات این دانش‌آموزان نیز در سامانه «سناد» ثبت شود در مجموع بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس ثبت نام کرده‌اند.

زرافشان گفت: ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش آغاز شده است و کلاس بندی دانش‌آموزان تا اوایل هفته آینده که کار ثبت‌نام‌ها کامل شود، انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز