خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم حشیش در استان البرز

کد خبر : ۱۸۶۹۱۰

«مأموران به مدت چندین ماه کلیه تحرکات و ترددهای اعضاء این باند را در استانهای مبداء و مقصد تحت کنترل نامحسوس قرار دادند، تا اینکه مشخص شد اعضاء این باند قصد دارند در نیمه دوم تیرماه سال جاری یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع حشیش را به استان البرز انتقال و سپس اقدام به توزیع آن کنند.»

قاچاقچیانی که قصد داشتند یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع حشیش را به استان البرز انتقال دهند با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین زنگی، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار متوجه شدند که یک باند قاچاق موادمخدر قصد دارد یک محموله بزرگ موادمخدر را از یکی از استانهای جنوبی به استان البرز انتقال دهند.

زنگی افزود: مأموران به مدت چندین ماه کلیه تحرکات و ترددهای اعضاء این باند را در استانهای مبداء و مقصد تحت کنترل نامحسوس قرار دادند، تا اینکه مشخص شد اعضاء این باند قصد دارند در نیمه دوم تیرماه سال جاری یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع حشیش را به استان البرز انتقال و سپس اقدام به توزیع آن کنند.

وی تصریح کرد: با کسب اطلاعات دقیق از زمان انتقال محموله، کلیه محورهای مواصلاتی استان تحت کنترل شدید مأموران قرار گرفت و در مورخه ۲۲ تیرماه خودرویی که قاچاقچیان با آن در حال انتقال مواد مخدر بودند در یکی از محورهای ورودی استان مورد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۲عضو این باند اظهار داشت: مأموران پس از متوقف کردن خودرو راننده را به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو مورد نظر موفق شدند مقدار ۷۷۶ کیلوگرم حشیش و ۳۱ کیلوگرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه در بار محصولات کشاورزی و کودشیمیایی جاساز شده بود را کشف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز