خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور:

پکیج گرمایشی در فضای بسته اکسیژن خانه را کم می‌کند

کد خبر : ۱۸۵۹۲۸

«در بحثاستفاده از پکیج میزان هوایی که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم است، زیرا اصولاً در ساختمان‌هایی که به این سیستم مجهز هستند باید اکسیژن در فضای داخل منزل جا به جا شود.»

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه نبود دریچه هوا در ساختمانهایی که مجهز به پکیچ هستند موجب کاهش اکسیژن در محیط می‌شود گفت: کاهش اکسیژن موجب کاهش ضریب هوشی کودکان و ایجاد خستگی در ساکنان واحدهای مسکونی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امین صابری‌نیا، رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی کشور، با اشاره به استفاده از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی منازل و عوارض ناشی از آن گفت: در بحثاستفاده از پکیج میزان هوایی که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم است، زیرا اصولاً در ساختمان‌هایی که به این سیستم مجهز هستند باید اکسیژن در فضای داخل منزل جا به جا شود.

وی افزود: در حال حاضر طبق استاندارهای جدید ساختمان سازی باید یک تهویه هوا در داخل منزل‌های مجهز به پکیج ایجاد شود که این دریچه به صورت سیستم خاصی نیست تنها یک شکاف در دیوار ایجاد می‌کنند و لوله‌ای را داخل آن قرار می‌دهند که بدین وسیله هوا آزادانه در فضا جا به جا می‌شود.

رئیس اورژانس کشور با توجه به تأثیر منفی استفاده از پکیج اظهار داشت: متأسفانه دیده می‌شود استفاده از پکیج موجب کاهش اکسیژن در واحدهای مسکونی می‌شود که این موضوع در ضریب هوشی کودکان تأثیر منفی داشته و افراد خانواده را دچار خستگی و کسالت مزمن می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز