خبرگزاری کار ایران

۱۳۰ کیلو تریاک در بهبهان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۲۵

«ضمن شناسایی و دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ و توقیف سه دستگاه خودروی آنها، مقدار ۱۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.»

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته با دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ، ۱۳۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین موسویان فرمانده انتظامی بهبهان در تشریح این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند با اشراف کامل بر محورهای مواصلاتی شهرستان، ضمن شناسایی و دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ و توقیف سه دستگاه خودروی آنها، مقدار ۱۳۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ موسویان با بیان اینکه این مقدار مواد مخدر در دو رشته عملیات جداگانه کشف شده بیان داشت: مقدار ۱۰۰ کیلوگرم از این مواد در اجرای عملیات ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاسگاه انتظامی " درونک " بهبهان و در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان حامل بار خرما کشف شد که در این رابطه ضمن دستگیری راننده مربوطه، دو تن از همدستان آنها با یک دستگاه سواری پژو نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: در یک رشته عملیات دیگر که روز گذشته در محور فارس به خوزستان صورت گرفت، اکیپی دیگر از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند با شناسایی یکی دیگر از عناصر فعال در مواد مخدر و توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ متعلق به وی، در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک را نیز کشف کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تحویل چهار متهم دستگیر شده به مراجع قانونی یادآور شد: این محموله ها از استان های بوشهر و هرمزگان تهیه و بارگیری شده بود و قرار بود در مرکز استان خوزستان توزیع شود که خوشبختانه با حضور هوشمند مأموران پلیس از رسیدن به این هدف شوم باز ماندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز