خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد برگزاری هفته جوان خبر داد:

پیش‌بینی ۱۴۴۳ مورد برنامه برای هفته جوان در کشور

کد خبر : ۱۷۲۲۷۱

«جشنواره حضرت علی اکبر نیز در سطح استان‌ها برگزار خواهد شد. / در اجرای این برنامه‌ها به ویژه در شهرستان‌ها ngo‌های حوزه جوانان بازوی اجرایی ادارات کل ما خواهند بود.»

رئیس ستاد برگزاری هفته جوان از پیش‌بینی ۱۴۴۳ مورد برنامه برای این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسنی در مورد برنامه‌های این ستاد برای هفته جوان گفت: در دو جلسه‌ای که با حضور معاونین وزرا در دستگاههای مختلف و رئیس ادارات کل وزارت ورزش و جوانان استان‌ها داشته‌ایم ۱۴۴۳ مورد برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نیز در سطح استان‌ها برگزار خواهد شد و برنامه تقدیر از جوانان بر‌تر را نیز خواهیم داشت.
حسنی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، ‌سخنرانی‌های ویژه، نشست مسئولین با جوانان، ‌برنامه‌های رسانه‌ای، زیست محیطی، فرهنگی از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

وی افزود: در اجرای این برنامه‌ها به ویژه در شهرستان‌ها ngo‌های حوزه جوانان بازوی اجرایی ادارات کل ما خواهند بود.

حسنی گفت: سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد، بنیاد شهید، بعثه مقام معظم رهبری، قوه قضاییه، هلال احمر، محیط زیست، بهزیستی، شهرداری تهران وبسیج برنامه‌های خود را د راین هفته اعلام کردند که این برنامه‌ها را در ۱۲۸ عنوان برنامه ملی و ۵۲ عنوان برنامه موردی طبقه بندی کرد.
حسنی گفت: عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌ها صدور مجوز موسسات فرهنگی هنری جوانان جشن سربازان جوان از جمله برنامه‌های دیگر برای این هفته است.
وی در پایان اشاره کرد: اعتبار برنامه‌های این هفته ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده و به هر استان ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان بودجه تعلق گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز