خبرگزاری کار ایران

در بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی عنوان شد:

حل مشکلات آموزش و پرورش در گرو همراهی تمام نهادهای حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۱۳

«از رئیس جمهور محترم و تک تک اعضای هیات دولت می‌خواهیم که اهتمام بیشتری نسبت به رفع مشکلات معلمان و مسائل آموزش و پرورش داشته باشند و به ترفیع جایگاه اجتماعی آنان از حیثارتقاء ساختار نیروی انسانی، آموزش و معیشت همت نمایند. این قشر عظیم، فرهیخته و صبور را از نظر مادی و معنوی به جایگاه واقعی و در خور شانشان برسانند.»

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، یک تشکل صنفی جامعه معلمان در آستانه روز معلم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: ما فرهنگیان به رغم اینکه مطالبات گسترده‌ای در حوزه آموزش و پرورش از دولت داریم و با علم به اینکه متاسفانه علی رغم وعده‌های داده شده هنوز آموزش و پرورش در صدر اولویت‌های دولت قرار نگرفته، به حکم عقل و منطق در مقابل جریان‌های افراطی و بحران آفرینی‌های آن‌ها از دولت روحانی و اقدامات او در جهت آواربرداری و جبران خسارت‌های وارده بر کشور در ۸ سال گذشته حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: ما به مشکلات دولت در بخش آموزش و پرورش به خوبی واقفیم و می‌دانیم که حل مسایل انباشته شده، نیازمند زمان، عزم ملی و همراهی همه نهادهای حکومتی است. از رئیس جمهور محترم و تک تک اعضای هیات دولت می‌خواهیم که اهتمام بیشتری نسبت به رفع مشکلات معلمان و مسائل آموزش و پرورش داشته باشند و به ترفیع جایگاه اجتماعی آنان از حیثارتقاء ساختار نیروی انسانی، آموزش و معیشت همت نمایند. این قشر عظیم، فرهیخته و صبور را از نظر مادی و معنوی به جایگاه واقعی و در خور شانشان برسانند.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در پایان این بیانیه آورده‌اند: از وزیر محترم آموزش و پرورش انتظار داریم، در مقابل زیاده خواهی مخالفان شناخته شده دولت مقاومت نموده و با سرعت و جدیت بیشتری، نسبت به تدوین و ارائه برنامه‌های عملیاتی بنیادین، از ترجمان سیاست تدبیر و امید درحوزه آموزش و پرورش اقدام، و مدیریت آموزش و پرورش را در سطوح مختلف با برنامه‌های دولت و خواست اکثریت فرهنگیان همسو و همآهنگ نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز