خبرگزاری کار ایران

از محل اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۹۲ انجام شد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۳

در مرحله ششم پرداخت اعتبارات فوق در سال جاری از هزار میلیارد ریال پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ۲۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های کلانشهر‌ها و ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب سایر شهرداری‌ها پرداخت شد.

ایلنا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص هزار میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات تبصره(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده(سوخت) سال ۹۲ به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، " محمد امامی امین " با بیان خبر فوق، گفت: در مرحله ششم پرداخت اعتبارات فوق در سال جاری از هزار میلیارد ریال پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ۲۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های کلانشهر‌ها و ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب سایر شهرداری‌ها پرداخت شد.

وی همچنین گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال هم در وجه استانداری‌ها واریز شده تا در اختیار دهیاری‌ها قرار گیرد.

امامی امین در خاتمه گفت: طی سال ۹۲ از محل تبصره(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون ۶۱۳۲ میلیارد ریال طی شش مرحله در وجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واریز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز