خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به نحوه فعالیت؛

مختاباد از کمیسیون فرهنگی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۰

کمیسیون فرهنگی کار غیراخلاقی کرده و انتخابات را در زمانی برگزار کرده است که من حضور نداشتم تا به عنوان نماینده مردم از حق خود دفاع کنم.

ایلنا: مختاباد یکی از چهره‌های فرهنگی عضو شورای تهران در اعتراض به نحوه فعالیت این کمیسیون از آن خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختاباد با بیان اینکه ۶۰ درصد گرفتاری‌های شهر تهران از دولت است اظهار کرد: بهتر است شهردار تهران در جلسات هیئت دولت حضور یابد.

وی با بیان اینکه در مملکت رفتار‌ها به سمت بی‌اخلاقی می‌رود و بی‌اخلاقی اخلاق شده است تصریح کرد: این رفتار‌ها از سوی کسانی است که خودشان نباید این کار را کنند.

مختاباد که عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران است نسبت به برگزاری انتخابات رئیس و هیئت رئیسه این کمیسیون انتقاد کرد و گفت: این کمیسیون کار غیراخلاقی کرده است و انتخابات را در زمانی برگزار کرده است که من حضور نداشتم تا به عنوان نماینده مردم از حق خود دفاع کنم. من به عنوان یک فرد با سابقه هنری هستم و باید به من احترام می‌گذاشتند.

وی با بیان اینکه به دعوت یک گروه موسیقی بزرگ به همراه گروه خود به " شانگهای " رفته بودم تصریح کرد: من باید در شانگهای حضور می‌یافتم و از آنجا که این جلسه بدون حضور من برگزار شده است این رفتار را غیر اخلاقی دانسته و به نشانه اعتراض از این کمیسیون خارج می‌شوم و می‌خواهم که مرا در کمیسیون دیگری قبول کنند.

مرتضی طلایی دیگر عضو شورای شهر تهران و عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این باره گفت: آقای مختاباد به واژه اخلاق اشاره کرده است و بد نیست من در توضیح بگویم که من پیشنهاد دادم جلسه انتخابات به روز سه‌شنبه موکول شود اما براساس آیین‌نامه حضور اکثریت اعضا برای برگزاری انتخابات کافی، وافی و اخلاقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز