خبرگزاری کار ایران

مقام مسئول سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری:

شهرداری در قبال اعتیاد کودکان مسئولیتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۸۵

قرار است کمپ بزرگسالان درگیر اعتیاد ساخته شود اما در حوزه کودکان هیچ اطلاعی ندارم و اولین بار است که این مسئله را می‌شنوم.

مدیر امور پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تاکید کرد که شهرداری تهران در خصوص اعتیاد کودکان بزرگسالان، هیچ مسئولیتی ندارد و تنها درباره پیشگیری آن مسئول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن غلامی طی سخنانی در سمینار اعتیاد کودکان در محلات معضل خیز گفت: ‌ شهرداری تهران در خصوص فراهم‌سازی زیرساخت‌های ارائه خدمات به کودکان وظایفی بر عهده‌دارد.

مدیر امور پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ما بیش از ۱۶ مرکز در اختیار NGOها قرار داده‌ایم اما در زمینه اعتیاد کودکان کار تخصصی انجام نشده است.

وی در خصوص برنامه فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد کودکان در این مناطق اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار کارگاه آموزشی در موضوع فرزندپروری و کسب زندگی ایرانی - اسلامی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد(سمن) برپا شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: در محلات معضل خیز، پایگاه‌های خدمات اجتماعی داریم و در حال حاضر هشت پایگاه دارای برنامه پیشگیری و برنامه‌های مداخله‌ای هستند.

وی در پاسخ به کمپ کودکان گفت: ‌ قرار است کمپ بزرگسالان درگیر اعتیاد ساخته شود اما در حوزه کودکان هیچ اطلاعی ندارم و اولین بار است که این مسئله را می‌شنوم.

غلامی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت مشکلی نداریم، تصریح کرد: اگر مسئولان بالادستی به این نتیجه برسند، بی‌تردید شهرداری زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی کمپ اعتیاد کودکان درست خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز