خبرگزاری کار ایران

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم:

امیدواریم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۷۲

برنامه‌های مشترکی را که قانونگذار برای سازمان بهزیستی و قوه قضاییه تعریف کرده است، دنبال می‌کنیم.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می‌تواند، براساس قانون اساسی به عنوان مرجع تصمیم‌گیری‌های مربوط به پیشگیری معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدباقر الفت در مراسم امضای سند همکاری مشترک مابین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: یکی از سازمان‌های مهم و اصلی که در خصوص امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با قوه قضاییه همکاری جدی دارد، سازمان بهزیستی کشور است که در حوزه‌های پیشگیری‌های مردمی، محلی و نیز در خصوص پیشگیری در حوزه فضای مجازی، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی با این سازمان همکاری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های مشترکی را که قانونگذار برای سازمان بهزیستی و قوه قضاییه تعریف کرده است، دنبال می‌کنیم.

الفت خاطرنشان کرد: ضروری است در این مسیر مشترک توافق‌نامه هایی را تنظیم و امضا کرده و آن مبنای عملکرد مدیران میانی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بهزیستی به موجب قانون متولی جدی در امور اجتماعی و آسیب‌ها است که قسمتی از فعالیت‌های کلی سازمان مربوط به حوزه پیشگیری بوده و قرار است، در این راستا همکاری‌های مشترکی صورت گیرد.

الفت خاطر نشان کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می‌تواند، براساس قانون اساسی به عنوان مرجع تصمیم‌گیری‌های مربوط به پیشگیری معرفی شود.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با بیان اینکه قوه قضاییه نقطه اتصال متولیان امر پیشگیری در حوزه پیشگیری از وقوع جرم است، اظهار کرد: امروز اقدام موثری را با سازمان بهزیستی صورت می‌دهیم و امیدواریم از این رهگذر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌دیدگان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز