خبرگزاری کار ایران

در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر؛

کمیته جمع آوری آمار و اطلاعات افراد معتاد در گلپایگان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۲۸

کمیته جمع آوری آمار و اطلاعات افراد معتاد به مواد مخدر با هدف ثبت و جمع آوری اطلاعات افراد معتاد به انواع موادمخدر و تبیین وضعیت موجود در شهرستان گلپایگان تشکیل می‌شود.

معاون فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، کمیته جمع آموری آمار و اطلاعات افرادی که به انواع مواد مخدر اعتیاد دارند، تشکیل می‌شود، تصریح کرد: این کمیته با استفاده از اساتید مجرب علوم آماری و با محوریت دانشگاه پیام نور گلپایگان تشکیل، که ثبت جمع آوری اطلاعات افراد معتاد به انواع موادمخدر و تبیین وضعیت موجود در شهرستان از اهداف این کمیته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان؛ علیرضا غیور در حاشیه جلسه شورای مواد مخدر بیان کرد: در کنار جلسه شورای پبشگیری از مواد مخدر، یک اتاق فکر که متشکل از افراد مجربی که در حوزه پیشگیری از مواد مخدر دارای تجربیات موثری هستند به دبیری فرمانداری برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه در راستای پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان دو پیشنهاد به عنوان راهکار در برنامه‌های آتی مطرح شد، افزود: جمع آوری آمار افرادی که در شهرستان به انواع مواد مخدر اعتیاد دارند، و برگزاری دوره آموزشی در سطح مدارس شهرستان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی رساندن انجام شود.

غیور تصریح کرد: با هماهنگی کلیه ادارات که در حوزه پیشگیری از مواد مخدر اقداماتی انجام مس دهند هفته آینده جلسات آموزشی در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

معاون فرمانداری گلپایگان از تشکیل کمیته جمع آموری آمار واطلاعات افرادی که به انواع مواد مخدر اعتیاد دارند خبرداد، وافزود: این کمیته با استفاده از اساتید علوم آماری و با محوریت دانشگاه پیام نور گلپایگان تشکیل می‌شود.

غیور افزود: ثبت جمع آوری اطلاعات افراد معتاد به انواع موادمخدر و تبیین وضعیت موجود در شهرستان در راستای پیشگیری از از مواد مخدر انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز