خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشگین شهر عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

کد خبر : ۱۸۵۸۰۸

«همکاری و تعامل مراکز علمی و تحقیقاتی با نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها در کنار استفاده بهینه از ظرفیت‌های گروههای مردمی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی گره گشا خواهد بود.»

فرماندار شهرستان «مشگین شهر» استان اردبیل بر استفاده بهینه از ظرفیت گروههای مردمی در مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «ابراهیم امامی» در نشست علمی - تخصصی بررسی آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی جوانان گفت: اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در کنار اقدامات علمی جامعه دانشگاهی توانسته نتایج مثبت و اثر بخشی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
وی بر استفاده بهینه از ظرفیتهای گروههای مردمی در مقابله و کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد و افزود: مسلماً همکاری و تعامل مراکز علمی و تحقیقاتی با نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها در کنار استفاده بهینه از ظرفیت‌های گروههای مردمی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی گره گشا خواهد بود.
در ادامه سرهنگ «کریم نوری» با اشاره به رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی در برخورد با مسائل اجتماعی، بر نقش مهم سازمان‌ها و نهاد‌های پژوهشی و علمی در تولید و ارتقا امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم، نهاد‌ها و سازمان‌ها با پلیس و حمایت آنان از ماموریت‌های نیروی انتظامی در تولید و استقرار امنیت پایدار در جامعه نقش مهم و اساسی دارد.
فرمانده انتظامی «مشگین شهر» پیچیده شدن جرائم و کاهش سن ارتکاب جرم را از جمله پیامدهای توسعه یافتگی دانست و افزود: پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم که در سالهای اخیر در دستور کار نیروی انتظامی قرار داد مهم‌ترین ابزار در کاهش آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی فراروی جوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز