خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

سال گذشته ۷۶۰ نفر بر اثراصابت سلاح سرد جان باختنند / نمودار

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۲۷

«بیشترین ماهی که در آن نزاع رخ داده، تیرماه بوده و کمترین آمار نزاع نیز متعلق به دی ماه است / تهران بالاترین میزان قتل با سلاح سرد را دارد.»

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی سال گذشته ۷۶۰ نفر بر اثراصابت سلاح سرد جان باختنند.

روابط عمومی پزشکی قانونی به خبرنگار ایلنا اعلام کرد که ۷۶۰ نفر در سال ۹۲بر اثر اصابت سلاح سرد جان باختند که ۶۳۰ نفر از این کشته شدگان مرد و ۱۲۸ نفر از آنها زن بوده اند.

بر اساس آمار این سازمان، استان تهران با ۱۱۸ مورد قتل با سلاح سردبیشترین آمار را در میان دیگر استان ها دارد که بیانگر مرگ ۹۹ مرد و ۱۹ زن است.

روابط عمومی پزشکی قانونی همچنین جمع نزاع را در سال ۹۲،۶۰۷ هزار و ۳۴۹ مورد خواند و اعلام کرد که از این تعداد ۴۲۳ هزار و ۸۵ مورد متعلق به مردان و ۱۸۴ هزار و ۳۶۴ مورد متعلق به زنان است.

همچنین بیشترین ماهی که در آن نزاع رخ داده با تعداد ۶۵ هزار و ۱۶۸ مورد درگیری، تیرماه بوده که نسبت به زمان مشابه درسال قبل ۲/۵ در صد کاهش داشته و کمترین آمار نزاع با ۳۵ هزار مورد، دی ماه خوانده شد که نسبت به زمان مشابه در سال ۹۱،۵/۱ درصد کمتر شده است.

بنابر آمارسازمان پزشکی قانونی تعداد نزاع در سال ۸۸،۵۸۵ هزار و ۵۰۹، در سال ۸۹،۶۳۱ هزار و ۳۸۱ در سال ۹۰ ۶۱۱ هزارو ۸۰۹ و در سال ۹۱ نیز ۶۱۷ هزار و ۳۵۸ نزاع بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز