خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

فدراسیون والیبال فقط از تیمهای تهرانی حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۰۷

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:در بازی گذشته شهرداری ارومیه به خاطر اشتباه داوری کنار زمین را ترک نکردیم.

به گزارش ایلنا، ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از حاضر نشدن تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل سایپا کرج این حرکت را اعتراض به رای صادر شده کمیته انظباطی فدراسیون والیبال عنوان کرد وگفت:تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی گذشته این تیم مقابل پیکان به علت نقض قانون زمین بازی را ترک کرد.

خداپرست ادامه داد:ما اعتراضی در بازی گذشته به نحوه قضاوت داوری نداشتیم وتنها خواستار اجرای قانون در بازی بودیم،و در مقابل سایپا نیز در اعتراض به تصمیمات یک طرفه فدراسیون والیبال وکمیته انظباطی حاضر به بازی کردن در این هفته لیگ برتر والیبال نشدیم.

خداپرست در مورد این که نظر هواداران والیبال  ارومیه در مورد تصمیمات این باشگاه و عدم حضور در مسابقات لیگ برتر تا چه اندازه تاثیر گذار می‌باشند، افزود: هواداران والیبال ارومیه بدون شک بهترین هواداران والیبال در ایران می‌باشند و تصمیمات باشگاه همواره در راستای تکریم هواداران والیبال می باشد.

وی تاکید کرد: بعد از اعتراض و تایید اتفاقات دیدار هفته نخست بازی مقابل گنبد و تشکیل نشدن جلسه کمیته انضباطی تا کنون و عدم حمایت فدراسیون و سازمان لیگ از تیم های شهرستانی این تصمیم را گرفتیم تا در دیدار امروز حاضر نشویم.

خداپرست در پایان خاطر نشان کرد:فدراسیون والیبال فقط از تیم‌های تهرانی حمایت می کند در حالی که باید همه ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر را به یک چشم نگاه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز