خبرگزاری کار ایران

هاشمی در گفت وگو با ایلنا:

مجلس از حادثه برخورد دو قطار نمی‌گذرد/ افراد باید پاسخگوی سوء‌مدیریت خود باشند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: در حادثه برخورد دو قطار، سوء‌مدیریت وجود دارد و افراد باید پاسخگو باشند.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در میاندوآب با ابراز تاسف نسبت به حادثه بوجود آمده در تصادف قطار در مسیر تبریز - مشهد اظهار کرد: همه ما نسبت به این حادثه متاثر بوده و با درگذشتگان همدرد بوده و به مردم آذربایجان تسلیت می‌گوییم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در وقوع این حادثه سوء‌مدیریت وجود دارد، افزود: سوء‌مدیریت در هر سطحی که باشد، افراد باید پاسخگو باشند.

وی به پیام مقام معظم رهبری در این‌باره اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند،‌ همه دستگاه‌های مسئول باید به این موضوع ورود پیدا کرده و از کنار آن عبور نکنند و مجلس نیز قطعا از این حادثه نمی‌گذرد.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که بنده کردم استیضاح وزیر در دستور کار است و کمیسیون عمران نیز کارگروه حقیقت‌یاب را در این‌باره تشکیل داده تا حقیقت موضوع روشن شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: این حادثه یک موضوع نادر است که خیلی کم اتفاق می‌افتد و جای تاسف داشته و مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند.

کد خبر : ۴۳۴۶۶۲