خبرگزاری کار ایران

درفشی در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

اختصاص 149هزار لیتر نفت به واحدهای معدنی و صنعتی میاندوآب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در ماه گذشته میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی در نفت کوره 78 هزار و در نفت‌گاز 149 هزار و 600 لیتر بوده است.

رحمان درفشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در میاندوآب، با اشاره به عملکرد واحد صنایع و معادن این شهرستان در آبان ماه 95 اظهار داشت: در ماه گذشته میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی در نفت کوره 78 هزار و در نفت‌ گاز 149 هزار و 600 لیتر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد واحد امور اصناف اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان تصریح کرد: در این بازه زمانی تعداد 20 پروانه کسب عادی صادر و 25 فقره پروانه کسب منقضی اعتبار، تمدید شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد 65 واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این رابطه انجام شد.

درفشی با اشاره به اجرای ماده 27 قانون نظام صنفی گفت: در این رابطه تعداد 19 واحد صنفی تعطیل و به 40 واحد نیز اخطار تعطیلی داده شد.

وی گفت: آبان امسال تعداد یک هزار و 72 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شد.

درفشی با اشاره به عملکرد ماه گذشته این اداره درحوزه بازرسی اظهار داشت: در آبان ماه از تعداد یک هزار و 72 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد 48 مورد پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی 56 میلیون و 442 هزار و 550 ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 وی افزود: علاوه بر آن، در زمینه کالای قاچاق نیز یک پرونده سیگار به تعداد 400 نخ و به ارزش ریالی 24 هزار و 600 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به حوزه آرد و نان گفت: در این بازه زمانی در 409 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر، تعداد 31 پرونده تخلفاتی به ارزش 21 میلیون و 944 هزار و 350 ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر : ۴۳۴۵۷۷