خبرگزاری کار ایران

مردادماه امسال صورت گرفت؛

7 گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای صنعتی و معدنی بوکان صادر شد

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: 7 گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای صنعتی و معدنی بوکان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، حسن عبدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بوکان گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس جلسه ارتباط صنعت با دانشگاه در ارتباط با پیاده‌سازی بند سین ماده 31 و تبصره 10 ماده 35 قانون رفع موانع تولید با حضور مدیر گروه های رشته‌های تخصصی دانشگاه های آزاد، پیام نور، مدیر مرکز آموزش بازرگانی و واحدهای صنعتی و معدنی در بوکان برگزار شد.

علی حضرتی رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه مطالبی را ایراد وتاکید بر فرهنگ‌سازی آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

وی افزود: مرداد امسال 7 گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای صنعتی و معدنی بوکان صادر و چندین گواهی دیگر نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری تصریح کرد سازمان صنعت، معدن و تجارت آمادگی خود را برای آماده‌سازی واحدهای صنعتی و معدنی برای تبدیل به واحد دانش‌بنیان اعلام  کرد.

وی همچنین در این جلسه گام‌های اجرایی تبدیل واحدهای تحقیق وتوسعه به شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ارتباط صنعت با دانشگاه را تبین و تشریح کرد.

کد خبر : ۴۱۴۹۸۳