خبرگزاری کار ایران

در مردادماه سال جاری صورت گرفت؛

انجام 132 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان اشنویه

رئیس صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: 11 مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 349 هزار و 750 ریال تشکیل شده است.

ابوبکر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در اشنویه با اشاره به عملکرد مرداد ماه اشنویه اظهار داشت: در این بازه زمانی به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات در خرداد ماه اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن های خوراکی، نهاده های دامی، صیفی جات و حیوانات زنده و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لولازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر شده است.

وی افزود: از سوی دیگر بررسی و تعطیلی واحدهای فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی انتظامی، صدور شش فقره پروانه کسب صنفی و نیز  موجودی گیری از واحدهای مختلف اعم از سردخانه ها و انبارها از سایر اقدامات این اداره بوده است.

یوسفی تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی در مردادماه را 132 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 11 مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 349 هزار و 750 ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه تصریح کرد: بازدید از طرح های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی، تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان و واحدهای تولیدی راکد  و نیز طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

یوسفی از تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی به تعداد 447 مورد خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هفت واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش 500 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شده است.

کد خبر : ۴۱۳۸۶۰