خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش رسانه‌های آذربایجان غربی به تهدید خبرنگار ایلنا در سلماس

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۵۴۴

جامعه خبری آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای، نسبت به برخورد ناشایست با خبرنگار ایلنا در سلماس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته روز تلخی برای خبرنگاران شهرستان سلماس بود؛ روزی که یکی از بخشداران این شهرستان در محل فرمانداری شهرستان سلماس به طور غیر منتظره‌ای خبرنگار ایلنا را مورد هتاکی و برخورد ناشایست قرار داد.

درحالی‌که احترام به رسانه‌ها و مقام خبرنگار از شعارهای اصلی دولت تدبیر و امید است؛ این اقدام ناپسند یک مسئول موجب بدبینی به دولت تدبیر و امید می‌شود.

همان شخصی که به زعم خودش از مدعیان گفتمان"زنده باد مخالف من بوده" است اگر به این گفتمان عقیده قلبی داشت چگونه این عمل از او سر می‌زند مگر غیر این است که توهین به خبرنگار از خصوصیات متحجران و دلواپسان است؟

امید است با رسیدگی و توجه مقامات بالاتر دیگر شاهد اینگونه رفتارهای زشت و زننده نبوده و نظاره‌گر عذرخواهی این مقام از جامعه خبرنگاری باشیم.

 ما جمعی از اصحاب رسانه شهرستان سلماس طی این بیانیه توهین بخشدار شهرستان سلماس را به خبرنگار  ایلنا محکوم می‌کنیم و ضمن محکوم کردن هرگونه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمسئولانه، حمایت خود از آزادی بیان و انعکاس اخبار صحیح را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز