خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور :

هجمه‌ها به دولت بر مبنای اطلاعات غلط است/ عده‌ای انگار متعلق به این مملکت نیستند

معاون رئیس‌جمهور گفت: آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح شده بر مبنای اطلاعات غلط بوده چون بنا است دولت مورد هجمه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی گفت: کنار امیدی که در مردم جوانه زده، عده‌ای دنبال نادیده گرفتن دستاوردهای دولت و ناچیز انگاشتن این موفقیت ها هستند و از هیچ تلاشی برای لطمه زدن به امید مردم خودداری نمی کنند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادامه داد: عده‌ای انگار متعلق به این مملکت نیستند در حالیکه این کشور به همه ما تعلق دارد و اگر مردم ما امیدوار باشند برای همه ما خوب است اما عده‌ای به همان میزانی که دشمنان کشور برای ناامید کردن مردم تلاش می‌کنند و همت به خرج می‌دهند به روش خود برای ناامید کردن مردم و قطع امید آنها از وضعیت تلاش می‌کنند.

 وی با تاکید به اینکه همراهان و مدافعان دولت رسالت تاریخی برعهده دارند، تشریح کرد: هر کدام از این دستاوردها، دستاورد بزرگی بوده و دولت می‌تواند چندین دستاورد بزرگ را به عنوان کارنامه و نتیجه فعالیت‌های خود مطرح کند که متاسفانه مدافعان و همراهان دولت هیچ تکلیفی و ضرورتی در دفاع از دولت حتی در مقابل دروغ پردازی‌هایی که صورت می‌گیرد احساس نمی‌کنند. مخالفان دولت هم از هیچ بی‌انصافی و نامردمی در استفاده از دروغ در ارائه آمارها و حرف‌های خلاف واقع برای نفی دستاورد دولت دریغ نمی‌کنند.

 معاون رئیس‌جمهور همچنین به موضوع قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی اشاره و اضافه کرد: با توضیحات لازم و کافی از سوی وزیر اقتصاد معلوم شد تمام آنچه در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شده بر مبنای اطلاعات غلط بوده ولی چون بنا بر این است که دولت مورد هجمه قرار بگیرد و دستاوردهای دولت نفی شود دنبال جمع‌آوری اطلاعات دقیق نیز نمی‌روند.

انصاری متذکر شد: ما نه وقت می‌گذاریم که اطلاعات دقیق را جمع‌آوری کنیم، نه وقت می‌گذاریم اطلاعات دقیق را به مردم منتقل کنیم و نه اینکه از کار خود دفاع کنیم. دولت یک نفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت نیست بلکه دولت مجموعه مدیران کشور هستند که تلاش می‌کنند لذا دفاع از عملکرد و دستاورد دولت وظیفه تک‌تک دولت است.

 در پایان متذکر شد: مدیران باید از مجموعه امکانات خود برای تقویت امید مردم استفاده کنند و با تلاش‌هایی که یک عده‌ای برای ناامید کردن مردم در دستور کار خود قرار داده‌اند مقابله کنند.

کد خبر : ۴۱۱۱۱۵