خبرگزاری کار ایران

جمشید انصاری:

ما رشد منفی را از اقتصاد کشور حذف کردیم

معاون رئیس‌جمهور گفت: ما رشد منفی را از اقتصاد کشور حذف کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ما رشد منفی را از اقتصاد کشور حذف کردیم طوری که چهار ماه نخست امسال بیش از چهار درصد رشد اقتصادی را در کشور شاهد هستیم.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت توانست نرخ تورم را یک‌رقمی کند و علی‌رغم اینکه رکود اقتصادی عمیق و شدیدی در کشور وجود داشت مانع از افزایش نرخ بیکاری شدیم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور متذکر شد: این اتفاق نیفتاد مگر با مدیریت دولت و تدبیری که دولت می‌اندیشید و همت و اهتمامی که مدیران ما در دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف برای تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت از خود به عمل آوردند.

به گفته انصاری، دفاع از دستاوردهای دولت نه به عنوان اینکه ما مدیران دولت و کارگزاران دولت هستیم بلکه به عنوان اینکه این دستاوردها امید بزرگ مردم به آینده است یک تلکیف بر گردن تک‌تک ماست چراکه مردم بعد از یک دوره‌ای که بسیاری از امیدهای خود را از دست داده بودند کم‌کم به آینده مطمئن و آینده‌ای که رونق لازم در اقتصاد کشور وجود داشته باشد و آینده‌ای که آرامش و ثبات و بهبود در شاخص‌های مختلف داشته باشیم امیدوار می‌شوند.

کد خبر : ۴۱۱۱۱۴