خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ تا ۲۳ شهریور؛

مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشور در خوی آغاز می‌شود

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشوری در خوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خوی، حسین سیوانی‌اصل فرماندار شهرستان خوی در این جلسه با اشاره به میزبانی خوی در برگزاری مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشوری و اهمیت برگزاری برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان و ایجاد فضای شور و بانشاط بین مردم و علی الخصوص جوانان، برگزاری این‌گونه برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را در پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر دانست.

وی در ادامه اعلام کرد: از 16 شهریور مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشور در خوی آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان خوی با بیان اینکه آمادگی لازم و خوبی برای برگزاری این گونه مسابقات داریم، تصریح کرد: مسابقات لیگ جوانان کشور باید به صورت قابل قبولی برگزار شود و این یک فرصت است تا ظرفیت‌های خوی در کنار برگزاری مسابقات معرفی شود.

سیوانی‌اصل ادامه داد: این مسابقات با شرکت 64 تیم از سراسر کشور برگزار و تا 23 شهریور در سه سالن ورزشی دانشگاه پیام نور خوی، شهید چمران و کارگران برگزار خواهد شد که تاکنون 35 تیم به صورت رسمی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

فرماندر شهرستان خوی گفت: نماینده آذربایجان غربی در این مسابقات تیم شمس خوی خواهد بود که توانسته است در مسابقات جوانان استان به مقام اول استانی برسد.

وی با اشاره به تشکیل پنج کمیته تخصصی، تصریح کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، انتظامی، تبلیغات و گردشگری، فرهنگی است و در حین مسابقات اداره میراث فرهنگی و شهرداری‌های خوی و فیرورق مسئولیت برگزاری تور، خوی گردی را در خلال مسابقات بر عهده خواهند داشت. پاییز امسال نیز خوی میزبان مسابقات جام جهانی کشتی کودک خواهد بود .

فرماندار شهرستان خوی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ برگزاری این مسابقات و استفاده از فضای شهری برای آگاهی رسانی به مردم و همچنین استفاده از شرایط به وجود آمده را برای معرفی و شناساندن شهرستان خوی مهم دانست.

کد خبر : ۴۰۷۴۹۵