خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون زنان رییس‌جمهوری؛

درمانگاه شبانه‌روزی بخش باروق میاندوآب به بهره برداری رسید

درمانگاه شبانه‌روزی بخش باروق میاندوآب با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب، درمانگاه شبانه‌روزی شهر باروق میاندوآب با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور، امام‌جمعه میاندوآب، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و استانی و اهالی شهر باروق به بهره‌برداری رسید.

باروق سیر توسعه را در دولت تدبیر و امید با سرعت بیشتری طی می‌کند

ابراهیم‌نژاد بخشدار باروق در این مراسم با تبریک هفته دولت و تقدیر از حضور معاون امور بانوان رئیس‌جمهوری در مراسم افتتاح این درمانگاه گفت: با عنایت خاص دولت تدبیر و امید بخش باروق سیر تحول و توسعه را با سرعت بیشتری شروع کرده و امیدواریم با تداوم این روند بخش باروق به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

بخشدار باروق افزود: حضور معاون رئیس‌جمهور نویدبخش توجه ویژه دولت برای توسعه منطقه است و امیدوارم با عنایت شما نسبت به توسعه همه‌جانبه بخش باروق حمایت‌های لازم مساعدت شود.

ابراهیم‌نژاد در ادامه خواستار استقرار شبانه‌روزی پزشکان و فعالیت این مرکز بهداشتی و درمانی در بخش باروق شد.

در ادامه سهراب حیدری مدیر شبکه‌بهداشت و درمان به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه سلامت شهرستان میاندوآب پرداخت.

احداث کلینیک بیماران سرطانی با 30درصد پیشرفت درمیاندوآب

سهراب حیدری گفت: شهرستان میاندوآب با جمعیتی حدود 290هزار نفر که 150 هزار جمعیت روستایی و 140 هزار جمعیت شهری دارای دو بیمارستان، دانشکده پرستاری، حوزه مرکز بهداشتی با 20مرکز که به حوزه جامع سلامت نامگذاری شده با 100 خانه بهداشت و 200بهورز و مجموعا 1800پرسنل شاغل و 200پرسنل بازنشسته در خدمت حوزه سلامت شهرستان میاندوآب است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان میاندوآب افزود: در 3 سال اخیر و در سایه دولت تدبیر و امید تحولات شگرفی را در حوزه بهداشت ودرمان میاندوآب شاهد بودیم.

بهره‌برداری از بال دوم بیمارستان فاطمه‌زهرا در دهه‌فجر

وی تصریح کرد: بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا که از سال 86 آغاز و مدتی تعطیل شده بود از سال 94 مجددا فعالیت‌های عمرانی آن شروع شده و اعتبارات آن از محل اعتبارات داخلی دانشگاه تامین و امیدواریم در دهه فجر به افتتاح برسد.

این مسئول حوزه بهداشت و سلامت شهرستان میاندواب با اشاره به اهمیت و نقش شهرستان در بخش سلامت استان گفت: این شهرستان به عنوان قطب درمانی جنوب استان مطرح است و بیماران ارجاعی از شهرهای تکاب بوکان، شاهین‌دژ و حتی ملکان در میاندوآب پذیرش می‌شوند.

حیدری که گزارش جامعی از وضعیت حوزه بهداشت ودرمان میاندوآب ارائه می‌کرد، گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان فاطمه زهرا (س) با پیشرفت 40 درصدی و کلینیک بیماران سرطانی نیز با پیشرفت 30درصدی  درحال حاضر فعالیت‌های عمرانی آنها ادامه دارد و ان شااله این پروژه نیز امسال به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحولات اثر گذاری در حوزه سلامت خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به مشخصات پروژه مورد افتتاح درمانگاه شهر باروق افزود: مرکز بهداشتی درمانی(درمانگاه) بخش باروق در مساحتی به متراژ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شده و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، مجوز 11 خانه بهداشت روستایی زمان نمایندگان مجلس نهم و وزارت خانم دستجردی در حوزه انتخابیه میاندوآب شاهین دژ وتکاب اخذ شده بود.

کد خبر : ۴۰۵۱۲۸