خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌غربی:

برخورد با کنسرت‌ها مربوط به اختلافات‌سیاسی است/ مملکت با تندروی اداره نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۸۶

قربانعلی سعادت گفت: بنیاد فرهنگ و هنر و ادب آذربایجان فارغ از مسائل سیاسی و حاشیه‌ای کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح دفتر بنیاد ملی آذربایجان در مدرسه هدایت ارومیه گفت: انقلاب از همان ابتدا دنبال تاسیس مراکز ادبی و فرهنگی و هنری قومیت‌ها بود ولی دسیسه و شیطنت‌های ادوار مختلف دشمنان و مخالفان نظام باعث تاخیر در این مهم شد.

سعادت تاکید کرد: دولت روحانی با توجه به اتخاذ تدابیر میانه‌روی دارای مزیت‌های نهفته است که در آینده متوجه آنها خواهیم شد چراکه مملکت با تندروی اداره نخواهد شد. برای پیاده کردن این‌گونه تفکرها باید تلاش کرد.

سعادت با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: در اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری توجه به داشته‌های خود و بارورسازی و صادرات محصولات داخلی است.

استاندار آذربایجان غربی درباره تدریس به زبان مادری در مدارس گفت: با توجه به تاسیس این‌گونه مراکز و تدریس درس زبان آذری در دانشگاه‌ها که تازه است این نهال نو و تازه باید پاسداری، محافظت و باغبانی شود و اگر حفظ نشود آن را از دست می‌دهیم.

سعادت ادامه داد: زمانی که می‌توان کتب تاریخی فارسی نوشت حتما می‌توان قوی‌تر از آن در بخش ترکی و آذری هم نوشت.

استاندار آذربایجان غربی درباره لغو کنسرت‌ها در روزهای اخیر گفت: مدیرکل ارشاد استان آذربایجان‌غربی کنسرت‌ها را هم در دولت قبل و هم دولت جدید برگزار می‌کردند، پس برخورد با کنسرت‌ها مربوط به اختلافات سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز