خبرگزاری کار ایران

قادری در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

1430 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان مهاباد انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در بخش نظارت و بازرسی شهرستان، 1430 مورد بازرسی صورت گرفته و تعداد 87 مورد تخلف به ارزش 16 میلیون و 507 هزار و 800 ریال کشف شد.

صادق قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد با اشاره به اهم اقدامات تیر ماه مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی این شهرستان به پایان رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: علاوه بر آن، ضمن شناسایی واحد های فاقد مجوز در حال فعالیت و صدور اخطار به منظور اخذ پروانه بهره برداری، سه فقره جواز تاسیس صادر و سه فقره نیز تمدید شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخش معدن این اداره افزود: در این باره نیز بازدید از واحدهای معدنی شهرستان مهاباد انجام و دو مورد محدوده شن و ماسه رودخانه ای تحویل شد.

قادری از ثبت تعداد 27 پروانه کسب در سامانه رصد خبر داد و بیان کرد: از سوی دیگر ثبت و ایجاد 9 رسته جدید برای اتحادیه‌های صنفی و ثبت و تائید 35 واحد فاقد گاز شهری در سامانه سوخت صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اقدامات واحد فرش این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه نیز 80 فقره بازرسی مشترک انجام و در این راستا تعداد 5 مورد غیر قالیباف شناسایی و قرارداد بیمه آنها لغو شد.

وی به عملکرد بخش نظارت و بازرسی اشاره کرد و گفت: در تیر امسال، یک هزار و 430 فقره بازرسی صورت گرفت و 87 پرونده تخلف به ارزش 16 میلیون و 507 هزار و 800 ریال کشف شد.

قادری تعداد بازرسی صورت گرفته در واحد آرد و نان را 170 مورد عنوان کرد و افزود: در این باره نیز 21 تخلف به ارزش 13 میلیون و 327 هزار و 800 ریال کشف شد.                

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان خلاصه ای از عملکرد اداره قاچاق کالا و ارز این شهرستان تصریح کرد: در ماه گذشته 18 مورد بازرسی صورت گرفته و شش تخلف به ارزش یک میلیون و 574 هزار و 500 ریال کشف شد و عمده کشفیات به ترتیب سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

کد خبر : ۴۰۴۰۵۰