خبرگزاری کار ایران

در آغاز هفته دولت؛

70 پروژه در شهرستان میاندوآب به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: 70 پروژه با اعتبار275 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب؛ ناصر امیری در نشست خبری که با اصحاب رسانه میاندوآب داشت اهم برنامه‌های هفته دولت را تشریح کرد و گفت: 70برنامه وپروژه عمرانی بااعتبار 27/5 میلیارد تومان افتتاح و 72 پروژه با اعتبار 53/6 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد.

وی افزود: 100واحد مسکن روستایی احداثی با تسهیلات بانکی به مبلغ 15 میلیارد ریال ،مرکز بهداشتی درمان بخش باروق، بیمارستان دامپزشکی ،زیرگذر آذربایجان پل لیلان چای،پارک بانوان و ائللر باغی، سالن ورزشی روستای مظفرآباد،طرح هادی روستای ممدیل از جمله این پروژه‌ها هستند که در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار شهرستان میاندوآب به حضور مولاوردی معاون امور زنان وخانواده رئیس جمهور در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: حضور هر کدام از مسئولان بلند پایه درشهرستان موجب خیر وبرکت است و حضور خانم مولاوردی هم بعد از حضور وزیر راه وشهرسازی درراستای پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت است.

امیری تصریح کرد: در این سفر پارک بانوان که توسط شهرداری احداث شده به بهره برداری خواهد رسید وسپس وی در جلسه شورای اداری حضور یافته و درنهایت نیز نشستی با نخبگان وفعالین سیاسی اجتماعی شهرستان خواهند داشت.

کد خبر : ۴۰۳۴۷۷