خبرگزاری کار ایران

سید تقی کبیری:

برنامه‌ریزی مباحث اقتصادی کشور بر مبنای اقتصاد مقاوتی رشد کشور را رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۴۴

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: پرداختن به برنامه‌ها و طرح‌هایی که سمت‌و سوی اقتصاد مقاومتی دارد باعث رشدو توسعه کشور در همه زمینه‌ها می‌شودو مجلس در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از خوی، سید تقی کبیری در جلسه شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد و گفت: واریز عوارض وصولی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان درآمدهای مالیاتی دولت به خزانه‌باسیاست دولت در زمینه تمرکززدایی منافات داشته و موجب‌تضعیف شهرداری شهرهای کم‌برخوردارمی‌شود که باید تلاش شود این لایحه در مجلس شورای اسلامی حذف‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی توجه‌کمتر به بحث اقتصاد‌مقاومتی را از دیگر آسیب‌های لایحه برنامه ششم توسعه‌عنوان کردو افزود: پرداختن به برنامه‌ها و طرح‌هایی که سمت‌و سوی اقتصاد مقاومتی دارد باعث رشدو توسعه کشور در همه زمینه‌ها می‌شودو مجلس در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جلسه شورای اسلامی شهر خوی‌گفت: متاسفانه از لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای، استان آذربایجان‌غربی در ردیف ۲۷و۲۸جدول توانمندی‌‌و برخورداری‌های توسعه‌و عمران‌کشوری قرار دارد و به تبع آن شهرستان‌های استان‌هم‌جزو مناطق‌کمتر توسعه یافته هستند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان توانمندی‌های بالقوه و پتانسیل‌های برجسته شهرستان خوی گفت:همت بلند مسولان و علاقه‌مندی  به پیشرفت و آبادانی‌ و اتحاد و همدلی در میان آنها بهترین و سهل‌ترین روش برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای است‌که از زمانیکه که وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی به عهده اینجانب واگذار شده در صدد ایجاد زمینه‌های اتفاق بیش از پیش مسولان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم هستم .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:  این موضوع با استقبال خوب امام جمعه محترم و فرماندار و دیگر مدیران مواجه شده و تاکنون با برگزاری جلسات مختلف در تهران و شهرستان برای توسعه متوازن منطقه در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی تلاش‌های خوبی انجام شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز