خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب خبر داد:

کسب مقام اول کشور در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموز تکابی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب گفت: دانش‌آموزان تکاب موفق به کسب مقام‌های اول و سوم کشور شدند.

یحیی علی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تکاب با اعلام این خبر افزود: دانش‌آموزان هنرمند تکاب توانستند مقام‌های اول و سوم  سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات‌فرهنگی و هنری را به عنوان نمایندگان شایسته استان آذربایجان‌غربی کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب گفت: در بخش پسران از 4 رشته راه یافته به مرحله کشوری از استان آذربایجان‌غربی، 3 رشته را دانش‌آموزان تکاب به خود اختصاص داده بودند که پس از رقابت در مرحله کشوری در شهرستان نیشابور، دانش‌آموز آرش صبوری در رشته تک‌نوازی موفق به کسب مقام اول کشوری شد و دانش‌آموز سامان ذبیحی مقام دوم کشوری رشته عکاسی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: دانش‌آموز علی مردانی نیز در رشته شعر به عنوان نفر برگزیده کشوری انتخاب شد و در بخش دختران از 12 رشته راه یافته به مرحله کشوری، در 5 رشته دانش‌آموزان تکابی به عنوان نماینده استان آذربایجان‌غربی برای رقابت در این مرحله به محل برگزاری مسابقات اعزام شدند.

علی‌پناه خاطرنشان کرد: در رشته‌های تذهیب، خوشنویسی، نقاشی خط و نشریه الکترونیکی به ترتیب دانش‌آموزان زهرا علیایی، زهرا نوروزی، مطهره سروی و مطهره سلیم‌ خان‌زاده و حدیثه نادری به عنوان نمایندگان استان آذربایجان‌غربی از شهرستان تکاب در مرحله کشوری سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر : ۴۰۱۴۰۸