خبرگزاری کار ایران

فرماندار سردشت خبر داد:

اعتبارات مصوب سردشت در حوزه عمرانی 189 میلیارد و 600 میلیون ریال است

فرماندار شهرستان سردشت گفت: در سال‌جاری مجموع اعتبارات مصوب شهرستان در حوزه عمرانی در سالجاری 189 میلیارد و 600 میلیون ریال است

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سردشت، عزیز حسنی نالوسی پس از پایان جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌محلی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال جابجایی و توزیع اعتبارات بر اساس اولویت و نیاز شهرستان صورت گرفته است.

حسنی نالوسی افزود: مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان در سالجاری 189 میلیارد و 600 میلیون ریال است که 91 میلیارد ریال در قالب اعتبارات از محل تملک داریی ها و 98 میلیارد 600 میلیون ریال در قالب اعتبارات توازون منطقه‌ای مصوب شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات ذکر شده در قالب 13 فصل و 34 برنامه و 129 پروژه بین دستگاههای اجرایی توزیع شده است که به تفکیک اعتبارات از محل تملک داریی ها شامل 13 فصل،30 برنامه 73 پروژه و اعتبارات از محل توازون منطقه ای شامل 9 فصل،14 برنامه و 56 پروژه خواهد بود.

فرماندار شهرستان سردشت با اشاره به محدودیت در اجرای پروژه های جدید تصریح کرد: بر اساس الزامات اعلام شده از سوی سارزمان برنامه و بودجه 10 درصد اعتبارات برای پروژه های جدید تعریف شده و مابقی آن باید برای تکمیل پروژه نیمه تمام اختصاص یابد.

حسنی نالوسی با بیان اینکه در سال گذشته فقط 26 درصد اعتبارات مصوب شهرستان تخصیص یافته است افزود: در سال گذشته 62 درصد اعتبارات شهرستان از محل ماده 180 بود که متاسفانه در کل کشور تخصیص پیدا نکرد.

 وی با این توضیح ابراز امیدواری کرد: با عنایات مسئولان استانی نظر به محرومیت شهرستان امسال بتوانیم از محل اعتبارات توزیع نشده استان بیشتر بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان سردشت خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: انتظار داریم مدیران شهرستان امسال با تعامل و پیگیری های مجددانه نسبت به جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند.

کد خبر : ۴۰۱۳۹۷