خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران شهرستان بوکان تجلیل شدند

تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بوکان به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار از سوی فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان؛ روز یکشنبه 17 مرداد جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان بوکان به مناسبت روز خبرنگار برگذار و در این مراسم از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

جمال خسروی فرماندار شهرستان بوکان با تبریک این روز به تمامی خبرنگاران، گردش آزاد اطلاعات در جامعه را از نشانه های جوامع توسعه یافته دانست و گفت: دوربین و قلم خبرنگار موجب قانونمندی بیشتر شهروندان و به ویژه مسئولین می شود.

خسروی افزود: خبرنگاران اخبار و اطلاعات را از انحصار عده ای خاص در می آورند و این امر به سود جامعه است.

وی گفت: یک خبرنگار مردمی می تواند به عنوان حلقه اتصال مردم و مدیران برای بیان و انتقال صحیح مسایل و مشکلات جامعه ایفای نقش کند و در ارتقای امیدواری و نشاط اجتماعی موثر باشد.

فرماندار شهرستان بوکان این جلسه به جایگاه خاص خبرنگاران در میان مردم اشاره کرد و گفت: مردم ایران به خبرنگاران ارزش و احترام خاصی قائل هستند ولی خود خبرنگاران نیز باید نترس، جسور و شجاع باشند.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد دولت باید توسط خبرنگاران شفاف سازی و بیان شود، از خبرنگاران خواست تا در بیان عملکردها و اقدامات دستگاه‌های مختلف حقیقت گو باشند.

در پایان این جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.

شهرستان بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

کد خبر : ۳۹۸۷۳۴