خبرگزاری کار ایران

با همکاری خانه کارگر استان آذربایجان غربی؛

جشنواره عفاف وحجاب در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۸۴۸

دبیر جشنواره عفاف و حجاب ارومیه گفت: در روز افتتاح نمایشگاه عفاف وحجاب، طرح محسنین خانه کارگر ارومیه نیز به افتتاح خواهد رسید.

محسن محمدی دبیر جشنواره عفاف وحجاب در گفت وگوبا ایلنا گفت: این دوره با برگزاری این جشنواره سعی در زنده نگه داشتن فرهنگ و حفظ حجاب برای دختران و پسران است.

دبیر جشنواره عفاف وحجاب همچنین در مورد بخش های این جشنواره گفت:در این جشنواره و نمایشگاه غرفه قرآنی وبازی برای کودکان خردسال در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: در این دوره از نمایشگاه سعی شده سبک زندگی و فرهنگی عفاف وحجاب را برای نوجوانان وخردسالان آموزش هایی داده شود تا کودکان وجوانان به یاد داشته باشند که حفظ حجاب فقط در داشتن چادر نیست.

محمدی در ادامه گفت:متاسفانه هجمه هایی که علیه ممالک اسلامی در مورد حجاب بانوان مسلمان انجام می شود،این وظیفه برای مسئولان دستگاه های ذیربط را سنگین‌تر می‌کند که در قبال وبرگزاری چنین نمایشگاه وجشنواره های مسئولیت بیشتری برعهده بگیرند تا اینگونه مراسم‌ها با شور و استقبال بیشتری برگزار شود.

دبیر این جشنواره از دیگر برنامه این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه راس ساعت 10صبح چهاردهم مرداد ماه در محل نمایشگاه های اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی با افتتاح طرح محسنین خانه کارگر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز