خبرگزاری کار ایران

از سه ماهه اول سال جاری تاکنون؛

دستگیری 94 نفر از عناصر توزیع و مصرف کننده موادمخدر در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو از دستگیری 94 نفر از عناصر تهیه، توزیع و مصرف‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماکو، شاهین علیزاده در دومین جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: با تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در سه ماهه اول سال جاری بیش از 33 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی با تقدیر از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در تامین امنیت و مبارزه با مواد مخدر گفت: لازمه ریشه کنی این مواد خانمان سوز همراهی اقشار مختلف مردم با نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی است.

علیزاده فزود: پویایی و شادابی خانواده‌ها، مراکز آموزشی و فرهنگی، اماکن ورزشی و تفریحی می‌توانند به تحقق این امر مهم کمک کند.

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو با اشاره به نقشه‌های پلید استکبار جهانی در ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در سه ماهه اول سال جاری بیش از 33 کیلوگرم انواع مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا بیش از 94 نفر از عناصر تهیه، توزیع و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و یک باند نیز متلاشی شده است.

فرماندار شهرستان ماکو در ادامه به فرا رسیدن 5 تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و افزود: تقارن این روز با ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص آثار سوء موادمخدر و تزکیه نفس و خود باوری کسانیکه گرفتار این مواد افیونی شده‌اند است.

علیزاده از دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر خواست با تدوین برنامه‌های متنوع از ظرفیت‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و ماه مبارک رمضان به نحو احسن بهره‌برداری کنند.

کد خبر : ۳۸۲۴۲۶