خبرگزاری کار ایران

طرح کیفیت بخشی به پایه اول در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح کیفیت بخشی به پایه اول ابتدایی نوعی تمرکز بر شایستگی‌های یادگیری بوده که درصددیم تا در پایه اول ضمن اجرا گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، رقیه حسین پور اظهار کرد: عوامل متعددی بر یادگیری دانش آموزان پایه اول موثرند که این عوامل احصا شده و کمیته کیفیت بخشی به پایه اول نیز در استان تشکیل شد.

وی اظهار کرد: کارگاه‌هایی برای معلمان، والدین، دانش آموزان و مدیران مناطق استان برای اجرای بهینه این طرح و تحقق اهداف تا مهرماه تشکیل می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: مهمترین عامل موفقیت این طرح نیز همدلی و همفکری و تعامل عناصر اثرگذار است.

وی بیان کرد: اولیا در هنگام ثبت نام فرزندان خود به محض ثبت نام و دریافت شناسنامه سلامت در سه جلسه مقدماتی و سه جلسه تکمیلی حضور یافته و از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌پور اظهار کرد: در صورت عدم حضور والدین دانش آموزان در این جلسه‌ها ثبت نام آنها قطعی نخواهد شد.

وی درباره نحوه آموزش اولیا بی‌سواد گفت: تفاوت‌های فردی در این طرح رعایت نشده ولی در استان در صددیم تا آموزش‌ها در روستاها و مناطق عشایری برای اولیا به صورت آموزش به زبان بومی محل مورد نظر انجام گیرد.

کد خبر : ۳۸۲۰۲۷