خبرگزاری کار ایران

فروزان خبر داد:

مشکل انبارداری در بازارچه منطقه آزاد ماکو حل خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو غرفه‌داران بازار مرزی را به رعایت قانون و تک‌فروشی برای کمک به افزایش مسافر و خرید از این بازارچه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماکو، حسین فروزان در نشست بررسی مسائل و مشکلات جمعی از غرفه‌داران بازار مرزی منطقه‌آزاد ماکو با دعوت از تمامی غرفه‌داران برای رعایت قانون مناطق آزاد، اظهار داشت: در کار و فعالیت خود صادق بوده و از کسانی که با صداقت کار می‌کنند حمایت کنیم.

وی مشکل انبار و نبود استانداردهای لازم در انبار بازار مرزی را از مهمترین مشکل این بازارچه اعلام و خاطر نشان کرد: با اتمام کارهای باقی مانده در انبارهای پایانه بزرگ صادراتی سازمان تمام فعالیت های انبارداری بازارچه به این محل منتقل شده و مشکل انبارداری در بازارچه حل خواهد شد.

فروزان نبود زیر ساخت های لازم در بازارچه مرزی را از مشکلات اساسی این بازار برشمرد و تصریح کرد: نبود پارکینگ مناسب، نبود محل بازی و پارک کودکان و نامناسب بودن غرفه ها از مشکلات این بازارچه بوده که لازم است این مشکلات هرچه سریع‌تر حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد ماکو، فعالیت در 4 حوزه تجارت و عمران را از مهمترین فعالیت سازمان منطقه‌آزاد برای راه‌اندازی و احداث سریع زیر ساخت‌های لازم بر شمرد و گفت: تلاش برای تکمیل فرودگاه ماکو، احداث راه‌های مناسب، احداث انبارهای مناسب و احداث پارک و نمایشگاه بین‌المللی از مهمترین فعالیت‌های سازمان در بخش زیرساخت‌ها است.

رئیس هیات‌مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه‌آزاد ماکو در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی افراد مغرض که فعالیت‌های اساسی سازمان در منطقه را با سیاه نمایی بی‌اهمیت و کم اهمیت جلوه می‌دهند، خاطرنشان کرد: با اتمام طرح‌های عمرانی آینده خوبی در انتظار منطقه بوده و باید خیر و برکت این منطقه شامل حال تمام مردم آن باشد.

وی به فعالیت مافیایی برخی قدرت‌های پنهان در منطقه اشاره کرد و افزود: این قدرت‌های مافیایی در بخش‌های معدن و تجارت مشکلاتی را برای فعالیت‌های سازمان و خدمت به مردم ایجاد می‌کنند.

فروزان با ارائه آماری از فعالیت‌های سازمان در بخش‌های مختلف تمام اقشار مختلف مردم و صنوف منطقه را به همکاری و همدلی با مسئولان سازمان و پرهیز از بداخلاقی‌ها توسط برخی افراد مغرض برای ارئه خدمت بهتر به مردم دعوت کرد.

در پایان این دیدار پس از ارائه برخی از مشکلات بازارچه‌مرزی از سوی صنوف فعال از جمله مشکل انبار، کم‌شدن سهمیه، مشکل بهداشت، کم‌شدن فروش مواد غذایی مقرر شد فعالان و غرفه‌داران با هماهنگی مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد ماکو برای رفع این مشکلات همفکری کنند.

کد خبر : ۳۸۰۵۸۷