خبرگزاری کار ایران

رئیس‌اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب به ایلنا خبر داد:

انجام 335 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان تکاب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: 335 مورد بازرسی از واحدهای صنفی آرد و نان در دو ماه سال جاری انجام شد.

توحید شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تکاب، با اشاره به اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال تعداد پرونده های متشکله 73 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 68 مورد بوده است، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 14میلیون و 460 هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در فروردین و اردیبهشت امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 335 واحد، تعداد پرونده‌های متشکله 5 فقره و ارزش ریالی پرونده های متشکله نیز 12 میلیون و 181 هزار و 450 ریال بوده است.

شریفی با اشاره به اقدامات بخش صنعت این اداره اظهار داشت: با توجه به مکاتبات سازمان صنعت، معدن و تجارت، مشکلات واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این بازه زمانی در حال پیگیری بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بیان کرد: در بخش معدن نیز برنامه زمانبندی بازدید از معادن تهیه و تدوین شده و علاوه بر آن، بازدید مستمر از معادن شهرستان تکاب مطابق برنامه زمانبندی و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان و اعلام به واحدهای فاقد مسئول‌فنی، از سایر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بوده است.

شریفی تصریح کرد: هم اکنون در بخش امور اصناف، صدور پروانه کسب الکترونیکی نیز در شهرستان تکاب در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی در فروردین و اردیبهشت امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 75 مورد بازرسی صورت گرفته و 5 پرونده تشکیل و 5 تخلف به ارزش 275 میلیون ریال کشف شد. 

کد خبر : ۳۸۰۲۳۳