خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی:

پرداخت 4 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مددجویی بهزیستی در آذربایجان غربی

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته برای 125 واحد مسکونی مددجویی 3 میلیارد و 990 میلیون ریال اعتبار پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، سیامک نبی‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن شهرستان خوی ضمن تاکید بر تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف تصریح کرد: سهم شهرستان خوی از 125 واحد مسکونی سال قبل 18 واحد مسکونی بود که اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال برای این واحدها در حوزه احداث، خرید و تعاونی پرداخت شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز و راه و شهرسازی در راستای تسریع احداث مسکن برای نیازمندان بهزیستی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص در این حوزه احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول است.

نبی زاده ادامه داد: در سفرهای شهرستانی قصد داریم تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات، سیاست‌های جدید حوزه مسکن در استان مبنی بر تسریع در خدمت رسانی با حفظ کرامت انسانی را تشریح کنیم.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی و کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان در ادامه سفر به شهرستان خوی از مساکن مددجویی احداث شده و در دست احداث بازدید کردند.

کد خبر : ۳۷۹۵۶۳