خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت خبرداد:

پیشرفت 35 درصدی پروژه کلینیک تخصصی فجر سردشت

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۰۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از پیشرفت 35 درصدی پروژه کلینیک تخصصی فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سردشت، عباس اسماعیلی ثانی با اشاره به اثرات مثبت طرح تحول نظام سلامت بر حوزه درمان این شهرستان گفت: کلینیک تخصصی یکی از برنامه های مفید و ارزنده ای بود که در قالب طرح تحول نظام سلامت توانست روند ارائه خدمات درمانی را تسریع بخشد و مشکلات مردم را در این خصوص کاهش دهد.

وی افزود: با اقدامات به موقع و تلاش مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همکاران این شبکه توانستیم زمینه را برای توسعه فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی فراهم سازیم.

اسماعیلی ثانی افزود: عملیات عمرانی این پروژه در مکان فعلی خود با توسعه فضای آن از 250 متر مربع  به مساحت 750 مترمربع در دو طبقه با سازه فلزی در مرحله نصب ستون های فلزی بر فنداسیون پروژه می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در خصوص اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه خاطر نشان کرد: برای انجام این عملیات مبلغی بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرع تحول نظام سلامت تخصیص داده شده و مقرر شد تا آخر سال 95 به بهره برداری برسد.

وی از روند پیشرفت چشمگیر پروژه خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی فجر سردشت بعد از عملیات اجرای تیرهای باربر و تیرهای اتصال پروژه در حال حاضر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی دنبال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پروژه احداث کلینیک تخصصی فجر سردشت در راستای برنامه های اجرایی طرح تحول نظام سلامت از اول بهمن سال 94 کلید خورد و مقرر شد تا پایان دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز