خبرگزاری کار ایران

پورایراندوست خبر داد:

ماکو میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی جام روز جهانی کودک

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۶۶۳

معاون‌ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام روز جهانی کودک در منطقه‌آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، کیومرث پورایراندوست در این‌باره گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های عبداله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان مسابقات بین‌المللی کشتی جام روز جهانی کودک به میزبانی منطقه‌آزاد تجاری صنعتی ماکو برگزار خواهد شد.

پورایراندوست افزود: چمن‌گلی که خود از مربیان شاخص و از چهره‌های صاحب‌نام کشتی‌فرنگی کشورمان است تعصب و حساسیت بسیار زیادی برای توسعه و موفقیت کشتی آذربایجان‌غربی دارند و از این رو شخصاً وارد گود شده و با برگزاری دوره‌های استعدادیابی در سطح استان جان تازه‌ای را به رشته اول کشورمان در این استان دادند.

معاون‌ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: نتیجه این دوره‌های استعدادیابی منجر به دعوت 5 ورزشکار و دو مربی و سرپرست استان به اردوی بسترسازی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان شد و البته در کنار این استعدادهای دیگری نیز به مرور شناسایی و روی آنها سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

پورایراندوست افزود: به منظور اعتلای سطح فنی و آموزشی و ایجاد فضایی برای رقابت کشتی‌گیران نونهال با پیگیری‌های عبدالله چمن‌گلی، مسابقات بین‌المللی کشتی جام روز جهانی کودک به میزبانی منطقه‌آزاد تجاری صنعتی ماکو برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

وی گفت: مسئولیت ستاد اجرایی این مسابقات بر عهده حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو است که بدون‌شک یکی از پشتوانه‌ها و حامیان اصلی ورزش در استان است.

پورایراندوست در پایان گفت: قبل از برگزاری این مسابقات دو مرحله اردوی تیم ملی نونهالان و خردسالان در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد که مرحله اول آن از 23 خرداد به مدت یک هفته در شهرستان خوی و با مدیریت سیوانی فرماندار ورزش‌دوست این شهرستان برگزار می‌شود و مرحله دوم این اردو نیز با اعلام قبلی فدراسیون در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز